NCSS يك ابزار تحليل آماري

در اين وبلاگ قصد داريم شما را با هوش مصنوعي و علم داده آشنا كنيم.

NCSS يك ابزار تحليل آماري

۱۴ بازديد

نرم افزار NCSS PASS اولين بار در سال 1981 توليد شد، تا به امروز آن را مي توان يكي از كاملترين نرم افزارهاي تجزيه و تحليل آمار دانست بنحوي كه كارهاي شما با سهولت بيشتري و خطاي كمتري انجام مي شود، اين نرم افزار داراي بيش از 230 ابزار گرافيكي و آماري است، از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به امكان رسم انواع نمودار و آمار توصيفي و امكان رگرسيون خطي و غير خطي اشاره نمود.
برخي از ويژگي ها :
1.امكان رسم انواع نمودار
2. داراي بيش از 230 ابزار گرافيكي و آماري
3. تجزيه و تحليل واريانس
4. آمار توصيفي
اين نرم افزار به خاطر توانايي كه در محاسبات تعيين حجم نمونه دارد بسيار مورد توجه تحليلگران آماري است.

 

اين تنها يكي از ابزارهاي تحليل آماري است كه به پژوهشگران و دانشجويان كمك مي كند تحليل آماري پايان نامه خود را انجام دهند. براي مطالعه بيشتر و همچنين آشنايي با يك ابزار جديد و بسيار قدرتمند روي لينك زير كليك كنيد.

https://bigpro1.com/fa/top-5-statistical-analysis-software/

یادگیری سی اس اس (CSS) یکی از اصولی‌ترین و بنیادی‌ترین مفاهیم در طراحی وب است. CSS این امکان را به توسعه‌دهندگان وب می‌دهد تا ظاهر و استایل صفحات وب را به طور کامل کنترل کنند. از طریق CSS، می‌توان به عناصر HTML اسلایدها، رنگ‌ها، فونت‌ها، فضای بین النگ ها، اندازه‌ها، حاشیه‌ها، و سایر ویژگی‌ها را تعیین کرد.

 

یادگیری CSS به دانشمندان وب این امکان را می‌دهد که به طراحی جذابتر و کاربرپسندتر صفحات وب دست پیدا کنند. از آنجا که CSS یک زبان ساده و قابل فهم است، حتی برای مبتدیان نیز قابل یادگیری است. با استفاده از CSS، می‌توان انعطاف‌پذیری بیشتری در طراحی وبسایت‌ها داشت و آن‌ها را سازگار با مرورگرها و دستگاه‌های مختلفی مانند کامپیوترها، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه نمود. این برنامه‌ها را قادر می‌سازد تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهند و به طراحان وب اجازه می‌دهد تا خلاقیت خود را در طراحی وبسایت‌ها به نمایش بگذارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.